Vänskap och mera

Helgen har varigt mkt bra, fyllde ju år i fredags så jag å ngr vänner fira mig med en sushi och en karaokebar =)
min underbara christine fick mkt ont i magen efter sushin... men hon hängde ändå på till malmö. Hon är en sån underbar vän <3<3

Skönt att ha en vän som man vet går en extra mil för en en sån underbar känsla! 

och igår blev de tv-spel och film, mkt kul de med, ngr grabbpolare!

Älskar mina vänner mkt! 

<--0

men christine ingen vän är mer nära mitt hjärta än vad du är!

En vänskap av lycka, kärlek, förståelse och accepterande för varandra!
Där finns inget vi inte kan säga varandra, vi är en perfekt cirkel av
Harmonisk vänskap =)

Låt Lyckan Bli Din!(den e redan min)
/andan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0