Lite dikter =)

Jag tittar upp och vad är det jag ser?
Jag ser på han och han ser på mig, han stirrar tomt på mig
Jag stirrar tomt tillbaka,
Varje gång jag tänker säga ngt så försöker han säga ngt
Denna människa känns underlig, vad vill han?
Varför tittar han så på mig? Vad är så specielt med mig?
Han är så lik mig, kunde trott att de var min tvilling...
...men det är ju min spegelbild jag ser.

<---//---)

Varje gång jag tänker
Varje gång jag ser dig
blir jag tårögd

Varje gång jag mins
Varje gång du spann 
vaje gång du jamade

Jag mins dig än
Du var min första katt
Min första vän

Då de ända jag känner
Är vad du en gång betyde
Och hur din död var en sorg

Jag ska aldrig glömma dig <3 

/andan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0