Lördag en dag av guld!

Igår var nog en sån dag man kan tänka sig tillbaka å le =)

började med att jag och min manskör sjöng på ICA maxi här i trelleborg, sen hem och ut med hunden och min vän christine hängde med, vi gick en runda i Albäck. Sen körde jag hem henne till sig och rocky. Sen hämtade jag mor min på jobb och hn släppte av mig hos christine som hjälpte mig med bloggen.

Å de blev bra, sen gick vi och åt sushi första gången för henne, de blev lyckat! Sen splittrades vi, jag gick hem hon drog med sin Tobbe. Sen vid 21.00 drog jag till lycktan, där jag träffade nya och gammla vänner.. mest gammla och mycket gammla vänner. 

De va härligt!

Missssa inte min nya blogg http://thewordofmine.blogg.se/funnystuffs/ ! där allt kul kan hända

// Andan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0